Een belangrijke vraag die veel ondernemers vergeten te stellen is, welk gevoel wil ik mijn klanten geven als ze met mij in contact komen. In dit artikel wil ik je graag meenemen waarom de look & feel van je personal brand zo belangrijk is voor je personal brand.

Heb jij er weleens bij stil gestaan wat je personal brand uitstraalt? Het gevoel wat je iemand geeft kan zoveel impact hebben op wat mensen van jou gaan onthouden en je kan hier invloed op hebben als je er bewust van wordt.

Stel jezelf deze vraag

Wat voor een indruk wil ik bij mijn volgers achterlaten?

Probeer niet te veel na te denken en laat je instinct het werk doen. Sluit je ogen heel even, adem een paar keer diep in en uit en stel jezelf bovenstaande vraag.

Pak pen en papier en schrijf 10 woorden op die nu bij je naar bovenkomen. Van die 10 woorden kies je er drie uit die het meest belangrijk voor je zijn.

Gevoelens

Heb je inspiratie nodig? In de uitslag van de Quiz – Wat laat jij zien van jezelf? Vind je per archetype gevoelens die bij haar passen, dit kan je helpen om op weg te komen. Probeer zoveel mogelijk bij jezelf te blijven.

Dit zijn een paar voorbeelden: expert, rebels, ambitieus, warm, plezier, elegant, romantisch, creatief, innovatief, licht.

Trouwens als je professioneel hebt opgeschreven, verspil dan niet een van je kernwoorden hieraan. Ik heb namelijk nog nooit een onderneemster ontmoet die niet professioneel wilde zijn.

Energie

Mensen haken aan op de energie die je uitstraalt, dus zorg er voor dat de drie woorden die je hebt opgeschreven in je foto’s en beeldmateriaal terug komen. Give them that good feeling!

Ik ben heel erg benieuwd welk(e) gevoel(ens) jij bij je klant wilt achterlaten, dus post ze vooral in de Facebookgroep.

 

Pin It on Pinterest